Rådgivning |
![]() |
![]() |
![]() |
Det kan være tøft å kartlegge hvem som er den eller de beste målgruppene i et marked. Hvem treffer jeg best på hvilken måte - til hvilken kostnad? Alle vet hvor viktig det er å myse til konkurrentene, men hvordan gjør man det på best mulig måte? Hvordan kan man overvåke det markedet man opererer i? Hvordan er bransjestrukturen og konkurranseforholdene? Hvordan er maktforholdet mellom leverandører, kunder, konkurrenter substitutter og eventuelle nye aktører? Hvilke risikofaktorer finnes nå og i fremtiden? Hvordan kan vi eliminere risiko? Maximi har lang erfaring og gode referanser i ovenstående, og vi hjelper deg med:
|
Er det oppgaver eller aktiviteter i din markedsavdeling som mangler fremdrift eller trenger et ”løft”?
Vurderer du å gå inn i et nytt marked nasjonalt eller internasjonalt?
Har du et prosjekt som skriker etter noen som bretter opp ermene?
Trenger din virksomhet en ekstern styrekandidat (eksamen i styrekompetanse juni 2007)?
Strøket 8
1383 Asker
Telefon: +47 97 00 55 80
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser, du må slå på Javascript for å kunne se den.